Dlaczego warto samodzielnie wykonać reklamę na aucie?

Dlaczego warto samodzielnie wykonać reklamę na aucie?

Reklama na prywatnym samochodzie jest najtańszą metodą promocji. Stanowi idealną opcję na efektywne promowanie, artykułu, własnej spółki czy świadczonych usługi. Ruchliwość, opcja dotarcia do nowych kategorii odbiorców to główna cecha grafik reklamowych na samochodach, pojazdach – autach.

Jaką metodą wykonać reklamę – wykleić własny pojazd?

Wbrew wymysłom leniwych, nie jest to szczególnie trudna procedura. W zależności od tego, jaki mamy pomysł na swoją reklamę, owej techniki wykonania będziemy potrzebowali użyć. Najpopularniejszą – popularną oraz najłatwiejszą do samodzielnego wykonania jest grafika promocyjna przycinana z oklein samoprzylepnych. Jak się zatem wziąć do sporządzenia naszego dzieła?

W pierwszej kolejności powinno się rozpocząć od projektu plastycznego, inaczej co i gdzie ma się znaleźć, w jakiej tonacji, jak duże i co najistotniejsze, na których fragmentach samochodu. Pod kątem faktu jak zaplanujemy umiejscowienie własnych napisów na poszczególnych częściach – fragmentach pojazdu, będziemy musieli dostosować gatunek folii i ewentualnie metodę jej aplikacji. Sugerujemy nowicjuszom, by rozpoczynali od płaskich fragmentów karoserii. Po co ? – bowiem okleina reklamowa w tych miejscach (gładkich) okaże się najłatwiejsza do aplikacji – wyklejenia oraz jakby tego było mało, cena okleiny na gładkie powierzchnie okaże się dostępna w niższej cenie od folii np. odlewanych.

Wstępny etap – opracowujemy reklamę na pojeździe.

Od czegoś takiego wszystko się zaczyna. Jest to pierwszy oraz podstawowy etap, przybliżający nas – właścicieli biznesów do celu, którym ma być oklejone w rewelacyjną reklamę na busa. Żeby wykonać taki koncept, idealnie by było posiadać jakikolwiek program graficzny. Powszechnie wykorzystywane do kreślenia grafik – ofert reklamowych, są aplikacje wyprodukowane przez Corela i Adobe. W przypadku gdy mamy zainstalowany na pececie którąkolwiek z wersji dla przykładu Illustratora, to trzeba zrobić fotografie z idealnie prostopadłej lokalizacji (nie z perspektywy), 2 boków i tyłu samochodu. Następnie musimy uważnie zmierzyć auto w „realu” – w taki sposób byśmy mieli możliwość pracować nad projektem w określonej skali. Polecamy wykorzystywanie skali albo jeden do jednego, albo 1:10. Zapobiegniemy w ten sposób omyłki przy eksportowaniu grafik do programów wycinających ewentualnie drukujących własną zaprojektowaną grafikę. Jeżeli posiadamy już zdjęcia samochodu, znamy jego rzeczywiste gabaryty, mamy komputer oraz odpowiedni program plastyczny, to jesteśmy w stanie rozpocząć realizowanie naszej reklamy.